Kyselytunti

Kyselytuntilistan arkisto - Kyselytunti

[Edellinen] [Seuraava] [Luettelo]

Re: [Kyselytunti] VHF-toimikunnan tuuletus ja tomutus?

  • To: "Pentti Gronlund" <benjamin@ele.tut.fi>, <kyselytunti@sral.fi>, <oh5lk@sral.fi>, "Jari Jussila" <Jari.Jussila@oh2bu.pp.fi>
  • Subject: Re: [Kyselytunti] VHF-toimikunnan tuuletus ja tomutus?
  • From: "Jussi Liukkonen" <jussi.liukkonen@pp.inet.fi>
  • Date: Mon, 14 Oct 2002 19:35:25 +0300

Kiitoksia mielenkiinnosta:

Kuten VHF valiokunnan jäsenille, toimistoon, sekä VHF@sral jakeluun on noin
viikko sitten ilmoitettu, kokoontuu VHF valiokunta 24.10. kello 17 sa SRAL:n
toimistossa.

Asiasta kiinnostuneille voin sähköpostittaa listan käsiteltävistä asioista.

Paikalle aikovilta pyydetään ilmoitus sähköpostitse minulle, että tiedämme
kuinka monta tuolia tulee pöydän ympärille löytää.

Niiden VHF valiokunnan jäsenien, jotka eivät paikalle pääse, on jo
kokouskutsussa pyydetty toimittamaan kommenttinsa kokouksessa käsiteltäviin
asioihin.

73 Jussi OH5LK
P.S. Edellinen kerran valiokuntaa oli mahdollisuus pöllyttää kesäleirillä
Himoksella