Hamigolf pelataan tulevana kesänä 26. kerran. Kaikki golfaavat radioamatöörit ja YL/XYL:t ystävineen ovat lämpimästi tervetulleita osallistumaan kisaan tai vain pelaamaan. Tervetuloa nauttimaan leppoisasta golfpäivästä hyvässä seurassa! Jussi, OH3NAQ
